Post by ridnamertisi on Feb 6, 2022 22:27:05 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Matchington Mansion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Matchington Mansion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen alles ▞▞▞
▞▞▞ Matchington Mansion 2022 version ▞▞▞
Beter dan candy crush, maar sommige niveaus zijn moeilijk onmogelijk. Ze moeten meer cadeau geven.
te moeilijk
Leuk spel maar de hogere levels zijn allemaal moeilijk. Het zou 1 moeilijk niveau moeten zijn, gevolgd door 4 gemakkelijke, maar het moeilijke niveau is vaak gemakkelijker dan de makkelijke. Zou leuk zijn als je irritante levels zou kunnen overslaan door ingame geld te betalen (of zelfs echt geld)
Super leuk
Het glitches wanneer ik probeer te spelen, soms wordt het niveau onzichtbaar waar je automatisch verliest omdat je niet kunt zien wat er aan de hand is het is vervelend als je probeert je streak op peil te houden, maar het spel verprutst dan verlies je niet alleen je streak, je verliest je bonussen ook wat naar mijn mening niet klopt...
dit is een leuk spel om te spelen, maar ik wou dat er meer ontwerpopties waren voor dingen in het spel (dwz meer neutrale kleuropties). ik weet dat je met deze app kunt inloggen op Facebook om je voortgang op te slaan, maar ik zou graag willen dat er een optie is voor mensen om in te loggen op hun Google- of Apple-account. op die manier zullen mensen met een Android-telefoon of een iPhone hun voortgang niet verliezen zodra ze een nieuw apparaat hebben.
Als je een video bekijkt voor een start-of-game-bonus of om extra zetten te krijgen, wordt er altijd één zet toegekend. Betere beloningen nodig voor het bekijken van video's
Een heel leuk spel
Oeps
Jammer dat ik het niet meer kan spelen
Video · BlackPink 포토 퍼즐 게임 - 블랙핑크 이미지 퍼즐 게임
Deze game verliest bij elke update een ster. Houd niet van de exclusieve inhoud voor BETALENDE spelers. Dit spel wordt gebruikt om gratis te spelen (FTP) spelers te ondersteunen. De voortgang was traag, maar ALLE inhoud was beschikbaar, alleen moeilijker te krijgen. Nu scheidt het FTP-spelers van betalende spelers door een ticket toe te voegen dat moet worden gekocht om toegang te krijgen tot exclusieve inhoud (huisdieren, versieringen, outfits), terwijl FTP-spelers alleen boosters, tools en een profielfoto krijgen. Verloren interesse. (Eindelijk) Dit spel verwijderen.
Leuk spel. Alleen snel door je punten/ geld heen.
Matchington Mansion Παιχνίδια παζλ jfms
Ik heb gespeeld tot level 1800 ofzo iets! Toen kon ik het spel niet meer openen uit het niets! Ik had mijn spel ik niet basis aan facebook en nu heb ik gedownload en opnieuw gedownload en raad eens? Alle spelvoortgang weg!! Ik heb bijna 200 euro uitgegeven aan dit spel en kan niet eens meer terug naar mijn oude spel! Dus ik raad dit spel niet aan
Afgebeeld als een spel om te kiezen tussen bij de man blijven of vertrekken. Als het gewoon een matching game is, is dat helemaal onmogelijk.
De video suggereerde een heel ander type spel, terwijl dit gewoon een gewoon match 3-spel is. Misleidend én saai.
Heel leuk! Maar pas op zeer veel haha
Zo veel pret. Dit is 1 van mijn top 3 favoriete games. Ik speel elke dag om te ontspannen en even de verbinding te verbreken.
Age Restricted PMT Android MODs Platinmods com Android iOS. Source: platinmods.com ... Matchington Mansion Ver 1 96 0 MOD APK Unlimited Money.
Je kunt gratis spelen totdat je een paar gebieden ontgrendelt, maar games worden onmogelijk te wissen zonder energie te kopen. Later niets gratis retourneren omdat er GEEN gratis aanvulling is! Dus als je eenmaal vastzit aan een spel, is het tijd om geld uit te geven. Game is een 3-sterren omdat geen gratis energie- en matchgame te moeilijk, te vroeg is.
Los de bugs op met de advertenties! Het wordt heel vervelend!
Een heel leuk spel alleen zijn levels moeilijk
Spel stopt tot twee installatie in level 38 na inloggen op elke keer bij level 1 beginnen, nieuwewaarom fb inloggen als het toch niet openen woord keer je voortgang
STAR TRICKS 2021 | ZONDER MENSELIJKE VERIFICATIE Gratis bronnen voor MATCHINGTON MANSION 🕹️ 【100% GECONTROLEERD】 ➢ Voer nu in en genereer bronnen
Beetje triest dat als je een booster opduwt je er maar 1 behandeld deze toch moeizaam te verzamelen zijn. Hoe vaak een level ook niet gespeeld moet worden pffffff mag zwaar eens iets aan gedaan worden
Matchington Mansion voor pc Windows of MAC gratis
stom
Saai
FreezeTag Online Arkadne igre wpr
Topspel
Wat Betekent DRIE OP EEN RIJ in het Engels - Vertalen - TR-Ex
Het is niet slecht, maar erg moeilijk om levels te halen (bijna onmogelijk tenzij je geld/contant geld uitgeeft). :Ik zit vast op niveau 19 lol 😁 Sorry, het is zo'n lager niveau 🙃
goed
Matchington Mansion Пъзели kbum
Matchington Mansion APK MOD [v.1.105.0] voor Android
Het is een leuk spel maar ik kan niks meer voor mijn huis doen omdat als je zo sterretjes wil verdienen dan miet je zo da ene ding spelen maar bij mij er dan altijd out of moves dus ik ga dit spel verwijderen sorry
goedd
Wat is er gebeurd met de gratis 30 minuten en de bonus beurt aan het einde van een fase? Ik speel dit spel voor het slapengaan en ik kan niet lang spelen zonder deze bonussen. Stuur ze alsjeblieft terug!!!
NIET het spel zoals geadverteerd. Dit is gewoon weer een saaie candy crush-kloon.
Leuk spel, maar gitaar duur
Het zou beter zijn als we het wonderticket niet hoefden te kopen om de beste prijzen te krijgen. Het is geen eerlijk spel omdat niet iedereen het zich kan veroorloven om het ticket te kopen
Ik vind het spel leuk, maar soms werkt het bonuswiel niet goed, omdat ik geen verbinding kan maken met internet, maar ik ben wel verbonden. Ook erg traag van scherm naar scherm.
Spel valt uit en moet veel herstarten.
Soms te lang moet wachten
Matchington Mansion level 2926 HD - YouTube
Ik zit op niveau 4685 ..... vanwege laadproblemen op mijn tablet en geen echte hulp van het technische team moest ik de installatie verwijderen en het spel opnieuw installeren en het werkte een tijdje goed, maar nu krijg ik een pop-up biedt me een opgeslagen spel niveau 1 en een huidig spel ook niveau 1 grrrrrr
Houdt je te lang vast!! Niet genoeg levens om te spelen
De advertentie die je rondstuurt is behoorlijk racistisch en klassiek. Als 'lowlife' sliep ze met een zwarte man en kon zichzelf niet opruimen. Met een blanke moet ze er mooi uitzien omdat hij de serieuze, betrokken man is? Zeer stereotype en niet ok.
DIT IS HET BESTE SPEL OOIT! Ik download dit spel alleen voor de lol, ik denk dat ik het zal verwijderen als ik een paar levels heb gespeeld. Maar hier ben ik, speel het spel nog steeds en bereik nu al 1k+ niveaus.Ik speel normaal gesproken niet zo'n lange bcs-game als entertainment, maar deze game weet echt wat me enthousiast kan maken om het elke keer te spelen. Ik heb zelden apps beoordeeld, maar deze game is een heel ander verhaal. Echt een aanrader!
erg leuk heel jammer dat de levels soms te moeilijk zijn. En dus lang duren om 1 Level te halen nu helemaal nog 6 uur om de cabin te krijgen. Helaas gaat dat niet lukken. Zo jammer. elke 2 uur vrij spelen en tig levens kan niet 1 ster verdienen ga zo door en dan stop ik er maar mee. Ga het gewoon niet leuk meer vinden. En ook nog veel te weinig munten
Superleuk spel maar!
Game heeft teamactiviteiten en ook een leuk verhaal. Leuk spel! Speel een puzzel en krijg een ster! Zeer aangenaam.